Tuesday, April 7, 2009

finnally..

Salam..
hye dear bloggie...
just FYI..i've found my ans d..
ala..the one dat i said..da kecompletedness..
i cn ignore it d..i noe wat is important 4 me now..
myself..my family..my stdy..
nothing else..
fokus on da ryte trek..
syerk kn kne lwn pointer ngn sum1..[cm dier mng jerk..atoi la]
P/s:- nk jdk pendiam bley..drik dlue nk jdk..help me..nk trial n error neh..
hehe..welcum 2 noe da new jujue..
*seorg pendiam..x bnyk ckp..*
*nerd..haha..asek stdy jerk..*
*tito awl..da latest kul 12..hikkz:P*
hish..bley ker neh..we'll c..
tata..the end-

-jujue2904-

4 comments:

uɐɯzɐ ɐɹıpɐu said...

takley kaco juju dah pukul 12 lebeh camnih
haha
anyway good luck
try try
=)

syafeeqradzif said...

jujue nerd? bley.. try2... huhu..
jujue tido awl? skang dh praktis dah kan..

jujue pendiam??!! ...... (speechless)

wakakaka.....

syafeeqradzif said...

hehe.. no heart feeling k.. just joking.. tp, kalu bley diam tue, mmg the new brand of jujue la.. huhu...

^jujue^ said...

[ira]
haha..yesh2..unless important..haha..glerr arr..trying too..:D

[syafeeq]
brand new me yerk??haha..:))
we'll see..hikkz:P