Monday, July 27, 2009

awards=D

edited a lil bit..huhu..=D [da part who i gonna givs da award to..]
well..i get an award..hee=p...
this award comes from dear sis azra..lurve ya..xoxo..



Nyatakan 5 Fakta Menarik Tentang Si Pemberi Award Ini

* she lurves baking...sumer cuppies n any kinds of cakes yg dye wat..dap2..dat day bru jerk dpt bluberry cheese cake from her=D
* can hold snakes but hate lizards..haha..she aways says "just imagine u r holding the table plastic"..nope..xbley imagine gakz..haha..
* aways lurve 2 drive ble tension yg amat..bt i believe in her..she wont do anything bad..hee=p
* lurves chocs n teddies lots...she once says dat..1 of her dream is to full her bed with teddies..hee:P
* lurves eng novels lots..n i think da reason i lurve eng novels now is bcuz of her..n i din regret it..bcuz i lurve it..=D

Setiap Blogger Mestilah Menyatakan 10 5 Fakta Atau Hobi Diri Sendiri

* syerk suke pink..most of my stuff is in pink kaler..hee=P..my bottle water..my pencil box..my file..my pen..my pencils..my towels..mostly sumer pink la..hee=p
* lurve reading novels..currently ngah stop dlue..sbb lots of midterm..
* lurve corn in cup wic i aways slh sebut..haha..spe tau shaadaapp..hee=p
* i hv another 'family in mmu'..hehe=p my mummy..wic is kak amal..my grandma..wic is kak azra..my grandpa..wic is khei..my aunt..wic is julie...hohoho..i lurve them..[mummy..i want my daddy..wheres he??hahaha=D jgn ur daughter potong line nant..hee=p]
*
currently, syerk suke minum bandung cincau laici..hee=p..dap2..

Anda Perlu Memilih Penerima Award Seterusnya Dan Describe Tentang Mereka

* aida guzel..shes gojes..lurvely..sweet..i mish her lots too..=D
* nenek ira..she request 4 it..haha..n bcuz shes my 1st fren in MMU..orientation tyme..hee=p
grup yellow 12 ke 13..lpe sudey..hee=p

p/s:- tbe2 syerk windu smer sumer org..n tbe2 rse nk mkn satay kerang..dap2 nyer..nyum2..=D
rbu xms..x abesh stdy lgk..haizz.
.

5 comments:

• azra • said...

satay kerang? hahahaha.
igt x g kg. jawa? rinduneeeee~
TT_TT nk blk melakaaaaaaaaaaa~

aidashahab said...

wuhu..
thanks jue :)
miss you too!

^jujue^ said...

[dear sis azra]
lau hengat satay kerang..
sure la hengat kpg jawa..
waaa...windu gakz...
T_T

[aida guzel]
hee:P
welkem2..=D

Nadira Azman said...

hahaaha

12!!!

^jujue^ said...

owh eh..wokey2..
akn x dlpekn pasneh..
hee:P